gothic_elvis: (sam&dean: erotically co-dependent)


So this is the first time I've made an song-rec entry but this is really one song that has absolutely resonated me 100% as total and complete Sam&Dean material.

If you're interested in the song, lyrics and all that go under the cut.

Stop haunting my dreams, please set me free )

Btw I am planning on making a fanmix with this song and if you are an asshole take it and use it before I've posted I will be, well, not very happy. lol
gothic_elvis: (dean: must be thursday)
JESUS FUCKING CHRIST! THIS EPISODE. OH MY GOD.

NEXT WEEK. NEXT WEEK IS THE FINALE YOU GUYS. NEXT. WEEK!


BENEATH THE CUT IS SPOILERS FOR THIS WEEK EPISODES, MASSIVE AMOUNTS OF FLAILING/SQUEE'ING/CRYING AND LOVE FOR THIS EPISODE. BYE IF YOU DIDNT LIKE IT -WAVES- ALSO MORE CURSE WORDS THAN YOU COULD STUFF IN SAM'S GIANT HEAD. AS ALWAYS, WINCEST! BE FOREWARNED!


What are you more afraid of? Losing?... Or losing your brother? )

IS IT NEXT THURSDAY YET?!
gothic_elvis: (dean must be thursday)
THIS EPISODE. OMFG THIS EPISODE. AND THE PROMO FOR NEXT WEEKS MAKES ME WANT TO PEE MY PANTS AND GO DEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

SPOILERS BENEATH THE CUT AS WELL AS A LOT OF LOVE FOR THIS SHOW. DONT LIKE IT? GO AWAY. -SHOOS-

ALSO VERY WINCEST HEAVY BECAUSE AS I'M SURE YOU'RE ALL AWARE THEY ARE ~SOULMATES :D




THEY ATE MY TAILOR )

I got my bracelet today I ordered on Saturday! I just got the email yesterday but it was in first class mail so I received it today - was so surprised! It's a replica of Mary's bracelet from 4.03. Some of the symbols are just ones the artist thought of since you can only see actually, like, three on Mary's but I LOVE it! It's so gorgeous! I'll try to post a pic of it tomorrow or maybe just post the actual picture the artist took of it. It is absoutely gorgeous; only thing I don't really like are the little bells that jingle on it, still working on how to get those off. :p It has a celtic knot, a cross, Egyptian ankh, six pointed star, pentagram, and Raa [is it Raa] eye. It's that little tattoo Adam Lambert has on his wrist. I just can't think of what eye it is...but it's awesome! Squeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gothic_elvis: (samndean ahbl sadness)
OH MY GOD YOU GUYS! OH MY GOD THE PROMO STILLS FROM THE SUPERNATURAL FINALE!!!!!!!!!!!!!!!


OH. MY. GOD!


My wincesty heart especially likes a few of them but, OH MY FUCKING GOD!

So yeah obviously I lied when I said I wasn't gonna look at finale spoilers :p


Edit: Someone else who reads/looks at spoilers stuff needs to come in here and squee with me! I'm all alone!

PLEASE BE WARNED THAT COMMENTS MAY OR MAY NOT CONTAIN SPOILERS SO COME IN AT YOUR OWN RISK!

SPN 5.19

Apr. 22nd, 2010 09:34 pm
gothic_elvis: (samndean far from home)
THIS EPISODE WAS GREAT! I REALLY ENJOYED IT, IF YOU DIDN'T PLEASE GO AWAY - NO WANK WANTED. THANKS.

VERY WINCESTY AS ALWAYS BECAUSE THEY ARE EROTICALLY CO DEPENDENT SOULMATES. THE END.

ALSO VERY MUCH OVERABUSE OF CAPSLOCK


~Casa Erotica anyone?! )

Needless to say this made my week exceedingly better, so, thank you Kripke once again for your genius. And no school tomorrow! Another amazing thing. ;]

Can't wait for next week! :D
gothic_elvis: (samndean smirkle)
I'M SO IRRATIONALLY HAPPY RIGHT NOW IT'S NOT EVEN FUNNY OMG SOMEONE FUCKING HOLD. ME! OMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

BENEATH THE CUT IS MY REVIEW FOR THE 100TH EPISODE OF SUPERNATURAL AND ALL ITS EPICNESS. IF YOU DID NOT LIKE IT BACK THE FUCK AWAY NOW! AND IT'S WINCESTY. BECAUSE THAT'S WHAT THE SHOW IS. HOLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAA!




THEY ARE EROTICALLY CODEPENDENT )
gothic_elvis: (sam pain)
My thoughts are these:

DEAN WHAT THE FUCKING FUCK?!

This wasn't my favorite episode - in fact I wanted to kill it in places - but I don't want any negative comments on this entry; don't cramp my style, yo.

WINCEST AHOY!


You can kill the whore with this )
gothic_elvis: (dean steering wheel b&w)
This is completely a Supernatural review post.


BENEATH THIS CUT IS SPOILERS FOR 5X16 AND ALSO VERY WINCEST-Y VIEWS. BE PREPARED FOR CRYING FLAILING AND ALL AROUND LOVE AND HATRED OF THIS EPISODE. IT WAS AND IS THE BEST OF THE SEASON; IF YOU HATED IT GTFO.

Please be forewarned that I am STILL fucking crying as I write this.


Kripke I kind of love/hate you right now... )
gothic_elvis: (samndean old warehouse)
Sometimes you'll find a fic that seriously just gives you goosebumps and is so perfect that it instantaneously gives you so much pleasure in having found it and faith in fandom as a whole again. I just read one of those. It was a beautiful fic where the boys bond to fill each other up with each other so there is, quite literally, no room for Lucifer or Michael. It is seriously the best bonded-boys fic I have ever read and it almost moved me to tears. If the show could go down that route, that fic is the one I'd want them to go by. I know they'd never be able to do the sex but the bond part of it...I just, God, I'm so awestruck right now. /floats away
I will be rec'cing it at [livejournal.com profile] wincest_recs for all those interested. [It is a rather new one, too, based off of season five so some of you may have already read it.]

In other news I am really hot and I even have the fan blowing on me. :| Stupid cramps and time of the month. I hate you.

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IT'S THURSDAY TOMORROW; THE EPIC EPISODE OF SUPERNATURAL WILL BE ON! :DDD

I also read some major spoilers today from TV Guide for the 100th episode and it sounds like it's gonna be REAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLYY good. Like, really good. But angsty; incredibly angsty. There's a few spoilers that are making me more :/ than :D but I'm sure it'll all work out. I've got so much faith in the show it's kind of pathetic.

Tonight was the wrap party, I think! I wonder if The Impalas performed again and if there'll be vids. :D [I love how at the LA con breakfast Jensen was all mock-surprised "How do YOU guys know about the Impalas? " lol. Oh Jensen like we WOULDN'T know.]

I can't believe it's almost the end of season 5...seems like it was just starting. -cries- Thank GOD we have a season six or I would be a wreck right now. I wonder how the boys feel about it; if they're excited, nervous or just indifferent. Maybe they're glad to be going back or wish it would have ended - not sure. Either way I hope they're happy with it!

Had a dream last night too about a Con. xDD Like I made some girl cry somehow and Jensen wouldn't give me a hug and kept running up stairs to get away from me and I kept following begging and crying saying how sorry I was and that I usually never act like that. Then eventually he kinda held out his arms and I, for some reason, started to lean forward to kiss his lips but kissed his cheek instead and hugged him. I could FEEL the softness of his cheek, it was weird. I remember hugging Jared somewhere outside too and it was awkward cause I was gonna put my arms around his waist but then changed to neck at the last minute and it made him fumble a bit.
Of course it was a lot more complex than that as all dreams are and very confusing. But the thing is I was kinda off all day today because of it; I can't describe it even but the fact I made Jensen upset and he wouldn't hug me and was trying to get away from me really depressed me. But yet he still kinda acted like him...sorta. Like I had to keep telling myself that that DIDN'T HAPPEN and I have never even met Jensen and I highly doubt he would run away from me but IDK. I can't explain! I wish I could; it's so complex.

*sigh* My dreams are so weird. I went to bed dreaming about a con and how much fun it would be to go to one and see the boys [I'd never be able to do a photo op anyways; I find them kinda awkward] and all that, then end up having a nightmare about it. :|
gothic_elvis: (sam b&w light behind)
Okay so I ended up not going to school today cause I have a friend - mah gay one! :D - coming over tomorrow and I'm still sick so I was hoping more rest would help and it did. I'm feeling lots better.

But this is not what this post is about! It's about THE EPICNESS THAT WAS SUPERNATURAL THURSDAY! :DDDD

SPOILERS BENEATH THE CUT OF 5X16 [IS IT 16? I DON'T EVEN KNOW ANYMORE] AND ALSO NEXT WEEKS EPISODE

OH NO, OH NO, OH NO NO NO )

Omg you guys I accidentally backspaced and I LITERALLY SCREAMED AND HAD A HEART ATTACK. MY HEART IS RACING OMG I WAS SO FREAKED OUT. Luckily the restore save draft? thing popped up. THANK THE FUCKKING LORD. Just look beneath the cut for the monstrosity that this post is and see why I was flipping out so much. -tries to breath again-

EDIT: Just saw three clips for next weeks episode and OH. MY. GOD. I AM DYING SO MUCH RIGHT NOW! I am seriously shaking and shivering and just omg it looks SO. GOOD! I got tears in my eyes though. :( THIS SHOOOWWWWWW! I WANT NEXT THURSDAY NOW!
gothic_elvis: (sammy bangs one eye)
So today I've had a very good day; first off I got my new computer and my dad set it up and it's SO uber duber extremely fast. Its like, ridic. But let's instead TALK ABOUT THE AWESOME SAUCE THAT WAS THIS SUPERNATURAL EP OMFG!

IF YOU DIDN'T LIKE IT, ONCE AGAIN BACK THE FUCK UP AND GO SOMEWHERE ELSE. THIS IS A HAPPY PLACE.
SPOILERS BENEATH THE CUT, LIKE DUH.



My Bloody Valentine )

Anyways, school was dull. Though my essay was picked by the teacher to be used as an example for class. She had to ask me out into the hall to make sure that was okay, I was so freaked out I'd done something wrong. lmao

Tomorrow is gonna suck ass though cause I got two quizzes - the Algebra one I'm going to fail, I already know - and gotta write another essay. Bleeehhh Ah well, I'll just think about the epicnesss that was tonight and all shall be well.

I SWEAR TO GOD IF JENSEN GETS THE ROLE OF CAPTAIN AMERICA I WILL SHIT MY PANTS. That means in 2012 he would be in The Avengers with ROBERT DOWNEY FUCKING JR and I will shit AND vomit at the same time. Oh yeah. You drink up that mental image.

I FEEL SO HIGH RIGHT NOW! :D WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. SUPERNATURAL HIGH FTW!

Profile

gothic_elvis: (Default)
gothic_elvis

December 2012

S M T W T F S
      1
2345678
91011 12131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 23rd, 2017 03:53 am
Powered by Dreamwidth Studios